انتقال افشای فایل صوتی مکالمه محرمانه مهدی هاشمی با یک ضد انقلاب

کلـــــــید داران بهشت


پایگاه اطلاع رسانی گروه هنری کلید داران بهشت ارومیه

مطالب سايت

افشای فایل صوتی مکالمه محرمانه مهدی هاشمی با یک ضد انقلاب

توسط:  | در: شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

در این فایل 20 دقیقه ای مهدی هاشمی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضوع گیری‌های خودش و پدرش اشاره می‌کند.
روز گذشته یک فایل صوتی ۲۰ دقیقه‌ای در فضای اینترنت منتشر شد که  مکالمه‌ای محرمانه دوسال پیش میان نیک‌آهنگ کوثر ضد انقلاب خارج نشین و آقای مهدی هاشمی در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰ را افشا می‌کند.

در این فایل 20 دقیقه ای منسوب به مهدی هاشمی وی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضع گیری‌های پدر وی و خودش اشاره می‌کند.

شکار دومين پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه پاسدارن + فیلم

توسط:  | در: سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در حال گشت‌زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی و سامانه‌های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.
 به نقل از سپاه نیوز؛ یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در چند روز گذشته با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات در حال گشت زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان های پدافندی و سامانه های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد. 
 
 http://s2.picofile.com/file/7191227739/edameh_matlab.gif

امیـــــــــــــــر به سلامتی منزل عوض کردیـــــــــــــــن؟!!!

توسط:  | در: یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

ملکه انگلیس در حالی در یک دیدار کاملا رسمی و با کمال تشریفات از امیر کویت استقبال کرد که این کشور کوچک منطقه خلیج فارس این روزها دستخوش ناآرامی سیاسی حامیان دموکراسی در این کشور شده است.
به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛فرانک گاردنر گزارشگر و کارشناس سیاسی بی بی سی گفت: امیر هشتاد ساله کویت به عنوان قدیمی ترین متحد لندن در حوزه خلیج فارس در سفر رسمی ، میهمان ملکه انگلیس شد.

وی ادامه داد: نیروهای انگلیسی در آزاد سازی این کشور کوچک اما سرشار از منابع غنی نفت از چنگال نظامیان عراقی ، کمک بزرگی کردند. دیدار مقام های سلطنتی دو کشور انگلیس و کویت همزمان با یکصدمین سالگرد روابط دو کشور انجام شد.

وی ادامه داد:

چراغ سبز موسوي خوئيني‌ها به نتانياهو و شيمون پرز

توسط:  | در: یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 رئيس جمهور آينده كشور همچنان ملتزم و معتقد به اسلام ، نظام و ولايت فقيه باشد،نه ملتزم به رضايت غرب و همراهي با توطئه‌ها و دسيسه‌هاي سرويس‌هاي ترور سيا و موساد! قطعا ورود نامزد يا نامزدهايي از اين جريان به رقابت‌هاي سياسي، يك خيانت آشكار به امام، نظام و مردم است و فكر نمي‌كنم كسي زيربار اين خيانت برود ولو اينكه حضرات به ظاهر از فتنه و فتنه‌گري اعلام برائت كنند.

 

 

 

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،محمد كاظم انبارلويي در تازه ترين يادداشتي که روزنامه الکترونيکي  شما(ارگان حزب موتلفه اسلامي) آن را منتشر کرده است مي‌نويسد: خداوند متعال در قرآن كريم مي‌فرمايد؛ " لايتخذ المومنون الكفرين اولياء من دون المومنين و من يفعل ذلك فليس من الله في شيء الا ان تتقوا منهم تقاه و يحدركم الله نفسه و الي الله المصير.(1) 

 

ادامه در ادامه مطلب


جاسوسی های مدرن

توسط:  | در: شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 شاید به نظر برسد جاسوسی و پایش محصول قرن 21 است اما همواره در تاریخ وجود داشته و قدمت آن را می‌توان با پیدایش تمدن‌ها یکی دانست.

 

 


تاریخچه جاسوسی دیجیتال
شاید به نظر برسد جاسوسی و پایش محصول قرن 21 است اما همواره در تاریخ وجود داشته و قدمت آن را می‌توان با پیدایش تمدن‌ها یکی دانست. با پیشرفت علم و دانش و ظهور فن‌آوری از دوربین و تلسکوپ و رادیو گرفته تا دوربین‌های مدار بسته، ماهواره‌های جاسوسی، اینترنت، جی‌پی‌اس و ... روش‌های جاسوسی و پایش بشر نیز دستخوش تحولات و پیچیدگی‌های بسیاری شده است. دوران جنگ سرد میان آمریکا و روسیه را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت فناوری و گسترش روش‌ها و ابزار جاسوسی و پایش در تاریخ بشر دانست چرا که نیروهای نظامی کشورهای درگیر، به ندرت به طور مستقیم در جنگ سرد شرکت می‌کردند؛ این نبرد بیشتر توسط آژانس‌های اطلاعاتی مانند سیا آمریکا، 
MI6 انگلستان، سرویس اطلاعات فدرال آلمان غربی، استاسی آلمان شرقی و کاگ‌ب شوروی انجام می‌شد و به همین دلیل عملیات‌های جاسوسی نیاز دستگاه‌های اطلاعاتی به ابزار و فن‌آوری‌های جاسوسی و پایش را روز به روز افزایش می‌داد. به همین دلیل طرف‌های درگیر سرمایه‌گذاری هنگفتی در پیشرفت تکنولوژی و ابداع ابزار و روش‌های جاسوسی و اطلاعاتی کردند. برای نمونه می‌توان به پایگاه جاسوسی اشلون، سازمان اطلاعاتی مشترک ایالات متحده و انگلستان اشاره کرد که در جنگ جهانی دوم ایجاد شد و از آن برضد شوروی، چین، و هم‌پیمانان آنها استفاده می‌شد.


جشنواره ابوظبی و فیلم ضد ایرانی تولید ایران

توسط:  | در: شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

فیلم ضدایرانی «یک خانواده محترم» به جشنواره ابوظبی می‌رود +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

به نقل از پایگاه خبری السینما، ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی از ۱۱ تا ۲۰ اکتبر(۲۰ تا ۲۹ مهر) درپایتخت امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

  برای دانلود فیلم و مشاهده ادامه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 


نيکزاد،صالحي و ثمره هاشمي‌؛ كانديداهاي دولت

توسط:  | در: سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 به رغم آنكه اين روزها از نام اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس‌جمهور و غلامحسين الهام سخنگوي دولت به عنوان گزينه‌هاي دولت براي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم ياد مي‌شود‌ اما حميدرضا ترقي از اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه عقيده ديگري دارد. او در اين رابطه به روزنامه اصلاح‌طلب آرمان روابط‌عمومي گفت: با توجه به هجمه‌هايي که عليه مشايي وجود دارد و از سوي ديگر عدم معروفيت الهام در بين افکار عمومي به‌نظر مي‌رسد در انتخابات آينده آقاي احمدي‌نژاد از عناصر اجرايي‌تري استفاده کند يعني کساني که در حوزه اجرا، مردم شناخت و ارتباط بيشتري با آن فرد داشته‌اند.

 البته اگر قانون جديد انتخابات که ملاک‌ها و معيارهاي مديريت را مقداري شفاف کرده تصويب شود طبيعتا دولت از چهره‌هاي اجرايي مثل آقايان نيکزاد و صالحي که سابقه مديريت دارند‌يا ثمره‌هاشمي‌كه سابقه اقتصادي دارد، استفاده خواهد کرد. ترقي با رد اين ايده كه چون مشايي با نقطه نظرات اصولگرايان تعارض دارد از موقعيت و جايگاه بهتري در كشور برخوردار است،‌گفت: اين نوع محاسبات منطبق بر واقعيت نيست خصوصا آسيبي که آقاي احمدي‌نژاد ازموضع‌گيري‌هاي رحيم‌مشايي ديده آسيب‌هاي کمي نيست بنابراين بنده فکر مي‌کنم خيلي به نفع احمدي‌نژاد نباشد که از کانديداتوري وي حمايت کند.

 وي مي‌گويد: فكر نمي‌كنم الهام و مشايي بتوانند تمام ديدگاه‌هاي احمدي‌نژاد را پر کنند زيرا اينها شخصيت‌هاي مستقلي هستند با ديدگاه‌هاي ويژه خودشان.آقاي احمدي‌نژاد ويژگي‌ها و خصوصياتي دارد که البته ممکن است در برخي مباني با مشايي هماهنگي داشته باشد اما در بسياري از مباني ديگر شخصيت مستقلي از مشايي دارد. ترقي ادامه داد: به نظر بنده يکي از راه‌هايي که درحال حاضر براي تخريب احمدي‌نژاد بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد، بهانه قرار دادن مشايي است. اين مسئله به‌طور خاص نشان‌دهنده اين است که جرياني پشت‌پرده وجود دارد که مي‌خواهد نگذارد تمام موفقيت‌هاي اصولگرايان در اين دوره 8ساله در سبد اصولگرايان بماند بنابراين مي‌خواهد به شکلي با اين تخريب همه نقاط مثبت را فداي برخي نقاط منفي کند و آنها را از سبد اصولگرايان خارج کند.