انتقال

کلـــــــید داران بهشت


پایگاه اطلاع رسانی گروه هنری کلید داران بهشت ارومیه

مطالب سايت

توسط:  | در: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

 
بسیاری از مؤسسات و کارشناسان غربی، "موشک‌هاي ناوشکن" نيروي دریایی ایران را یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات برای نیروی دريايي آمریکا دانسته و اذعان دارند که اين موشک‌هاي پيشرفته مي‌توانند به راحتي ناوهاي هواپيمابر آمريکا در منطقه را غرق کنند.

 "مارک گافني" Mark Gaffni، کارشناس آمريکايي، سال 2012 در گزارشي در پايگاه تحليلي Rense، با اشاره به قدرت موشک‌هاي ناوشکن ايران مي‌نويسد: در صورت حمله نظامي به ايران، خون نيروهاي آمريکايي خليج فارس را قرمز رنگ خواهد کرد. 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 با سلام و عرض خوش آمدید

به اطلاع آن دسته از عزیزانی قصد فعالیت در گروه کلید داران بهشت را دارند می رساند

تمامی مشخصات لازم خواسته شده را در قالب ایمیل به نشانی   keliddaran@mailfa.com    ارسال کنید

و در صورت عدم توانایی ارسال ایمیل در قسمت" نظر " همین مطلب به صورت نظر خصوصی (لطفا تیک گزینه نظر خصوصی را فراموش نکنید)   به ما ارسال کنید

لازم به ذکر است اطلاعات شما به صورت محرمانه نزد ما محفوظ است

 

 مشخصات لازم جهت ثبت  علاقه مندی  : 

نام و نام خانوادگی / تاریخ تولد / شماره تلفن همراه  / میزان تحصیلات / محل تحصیل /سابقه فعالیت های قبلی" درصورت داشتن فعالیت قبلی "/ قد/و ...

ولذا خواهشمندیم جهت اطلاع ازآخرین اخبار و برنامه های گروه ابتدا در این وب سایت وسپس در خبر نامه این سایت عضو شوید


افشای فایل صوتی مکالمه محرمانه مهدی هاشمی با یک ضد انقلاب

توسط:  | در: شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

در این فایل 20 دقیقه ای مهدی هاشمی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضوع گیری‌های خودش و پدرش اشاره می‌کند.
روز گذشته یک فایل صوتی ۲۰ دقیقه‌ای در فضای اینترنت منتشر شد که  مکالمه‌ای محرمانه دوسال پیش میان نیک‌آهنگ کوثر ضد انقلاب خارج نشین و آقای مهدی هاشمی در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰ را افشا می‌کند.

در این فایل 20 دقیقه ای منسوب به مهدی هاشمی وی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضع گیری‌های پدر وی و خودش اشاره می‌کند.

شکار دومين پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه پاسدارن + فیلم

توسط:  | در: سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در حال گشت‌زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی و سامانه‌های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.
 به نقل از سپاه نیوز؛ یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در چند روز گذشته با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات در حال گشت زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان های پدافندی و سامانه های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد. 
 
 http://s2.picofile.com/file/7191227739/edameh_matlab.gif

امیـــــــــــــــر به سلامتی منزل عوض کردیـــــــــــــــن؟!!!

توسط:  | در: یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

ملکه انگلیس در حالی در یک دیدار کاملا رسمی و با کمال تشریفات از امیر کویت استقبال کرد که این کشور کوچک منطقه خلیج فارس این روزها دستخوش ناآرامی سیاسی حامیان دموکراسی در این کشور شده است.
به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛فرانک گاردنر گزارشگر و کارشناس سیاسی بی بی سی گفت: امیر هشتاد ساله کویت به عنوان قدیمی ترین متحد لندن در حوزه خلیج فارس در سفر رسمی ، میهمان ملکه انگلیس شد.

وی ادامه داد: نیروهای انگلیسی در آزاد سازی این کشور کوچک اما سرشار از منابع غنی نفت از چنگال نظامیان عراقی ، کمک بزرگی کردند. دیدار مقام های سلطنتی دو کشور انگلیس و کویت همزمان با یکصدمین سالگرد روابط دو کشور انجام شد.

وی ادامه داد:

چراغ سبز موسوي خوئيني‌ها به نتانياهو و شيمون پرز

توسط:  | در: یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 رئيس جمهور آينده كشور همچنان ملتزم و معتقد به اسلام ، نظام و ولايت فقيه باشد،نه ملتزم به رضايت غرب و همراهي با توطئه‌ها و دسيسه‌هاي سرويس‌هاي ترور سيا و موساد! قطعا ورود نامزد يا نامزدهايي از اين جريان به رقابت‌هاي سياسي، يك خيانت آشكار به امام، نظام و مردم است و فكر نمي‌كنم كسي زيربار اين خيانت برود ولو اينكه حضرات به ظاهر از فتنه و فتنه‌گري اعلام برائت كنند.

 

 

 

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،محمد كاظم انبارلويي در تازه ترين يادداشتي که روزنامه الکترونيکي  شما(ارگان حزب موتلفه اسلامي) آن را منتشر کرده است مي‌نويسد: خداوند متعال در قرآن كريم مي‌فرمايد؛ " لايتخذ المومنون الكفرين اولياء من دون المومنين و من يفعل ذلك فليس من الله في شيء الا ان تتقوا منهم تقاه و يحدركم الله نفسه و الي الله المصير.(1) 

 

ادامه در ادامه مطلب


جاسوسی های مدرن

توسط:  | در: شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 شاید به نظر برسد جاسوسی و پایش محصول قرن 21 است اما همواره در تاریخ وجود داشته و قدمت آن را می‌توان با پیدایش تمدن‌ها یکی دانست.

 

 


تاریخچه جاسوسی دیجیتال
شاید به نظر برسد جاسوسی و پایش محصول قرن 21 است اما همواره در تاریخ وجود داشته و قدمت آن را می‌توان با پیدایش تمدن‌ها یکی دانست. با پیشرفت علم و دانش و ظهور فن‌آوری از دوربین و تلسکوپ و رادیو گرفته تا دوربین‌های مدار بسته، ماهواره‌های جاسوسی، اینترنت، جی‌پی‌اس و ... روش‌های جاسوسی و پایش بشر نیز دستخوش تحولات و پیچیدگی‌های بسیاری شده است. دوران جنگ سرد میان آمریکا و روسیه را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت فناوری و گسترش روش‌ها و ابزار جاسوسی و پایش در تاریخ بشر دانست چرا که نیروهای نظامی کشورهای درگیر، به ندرت به طور مستقیم در جنگ سرد شرکت می‌کردند؛ این نبرد بیشتر توسط آژانس‌های اطلاعاتی مانند سیا آمریکا، 
MI6 انگلستان، سرویس اطلاعات فدرال آلمان غربی، استاسی آلمان شرقی و کاگ‌ب شوروی انجام می‌شد و به همین دلیل عملیات‌های جاسوسی نیاز دستگاه‌های اطلاعاتی به ابزار و فن‌آوری‌های جاسوسی و پایش را روز به روز افزایش می‌داد. به همین دلیل طرف‌های درگیر سرمایه‌گذاری هنگفتی در پیشرفت تکنولوژی و ابداع ابزار و روش‌های جاسوسی و اطلاعاتی کردند. برای نمونه می‌توان به پایگاه جاسوسی اشلون، سازمان اطلاعاتی مشترک ایالات متحده و انگلستان اشاره کرد که در جنگ جهانی دوم ایجاد شد و از آن برضد شوروی، چین، و هم‌پیمانان آنها استفاده می‌شد.


جشنواره ابوظبی و فیلم ضد ایرانی تولید ایران

توسط:  | در: شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

فیلم ضدایرانی «یک خانواده محترم» به جشنواره ابوظبی می‌رود +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

به نقل از پایگاه خبری السینما، ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی از ۱۱ تا ۲۰ اکتبر(۲۰ تا ۲۹ مهر) درپایتخت امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

  برای دانلود فیلم و مشاهده ادامه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 


نيکزاد،صالحي و ثمره هاشمي‌؛ كانديداهاي دولت

توسط:  | در: سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 به رغم آنكه اين روزها از نام اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس‌جمهور و غلامحسين الهام سخنگوي دولت به عنوان گزينه‌هاي دولت براي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم ياد مي‌شود‌ اما حميدرضا ترقي از اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه عقيده ديگري دارد. او در اين رابطه به روزنامه اصلاح‌طلب آرمان روابط‌عمومي گفت: با توجه به هجمه‌هايي که عليه مشايي وجود دارد و از سوي ديگر عدم معروفيت الهام در بين افکار عمومي به‌نظر مي‌رسد در انتخابات آينده آقاي احمدي‌نژاد از عناصر اجرايي‌تري استفاده کند يعني کساني که در حوزه اجرا، مردم شناخت و ارتباط بيشتري با آن فرد داشته‌اند.

 البته اگر قانون جديد انتخابات که ملاک‌ها و معيارهاي مديريت را مقداري شفاف کرده تصويب شود طبيعتا دولت از چهره‌هاي اجرايي مثل آقايان نيکزاد و صالحي که سابقه مديريت دارند‌يا ثمره‌هاشمي‌كه سابقه اقتصادي دارد، استفاده خواهد کرد. ترقي با رد اين ايده كه چون مشايي با نقطه نظرات اصولگرايان تعارض دارد از موقعيت و جايگاه بهتري در كشور برخوردار است،‌گفت: اين نوع محاسبات منطبق بر واقعيت نيست خصوصا آسيبي که آقاي احمدي‌نژاد ازموضع‌گيري‌هاي رحيم‌مشايي ديده آسيب‌هاي کمي نيست بنابراين بنده فکر مي‌کنم خيلي به نفع احمدي‌نژاد نباشد که از کانديداتوري وي حمايت کند.

 وي مي‌گويد: فكر نمي‌كنم الهام و مشايي بتوانند تمام ديدگاه‌هاي احمدي‌نژاد را پر کنند زيرا اينها شخصيت‌هاي مستقلي هستند با ديدگاه‌هاي ويژه خودشان.آقاي احمدي‌نژاد ويژگي‌ها و خصوصياتي دارد که البته ممکن است در برخي مباني با مشايي هماهنگي داشته باشد اما در بسياري از مباني ديگر شخصيت مستقلي از مشايي دارد. ترقي ادامه داد: به نظر بنده يکي از راه‌هايي که درحال حاضر براي تخريب احمدي‌نژاد بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد، بهانه قرار دادن مشايي است. اين مسئله به‌طور خاص نشان‌دهنده اين است که جرياني پشت‌پرده وجود دارد که مي‌خواهد نگذارد تمام موفقيت‌هاي اصولگرايان در اين دوره 8ساله در سبد اصولگرايان بماند بنابراين مي‌خواهد به شکلي با اين تخريب همه نقاط مثبت را فداي برخي نقاط منفي کند و آنها را از سبد اصولگرايان خارج کند.


sms محرم

توسط:  | در: جمعه 26 آبان 1391برچسب:SMS , sms, dhl; lpvl,پیامک محرم91,اس ام اس جدید ویژه ماه محرم,, | موضوع:<-PostCategory->

 

السلام ای وادی کرببلا

السلام ای سرزمین پر بلا

السلام ای جلوه گاه ذوالمنن

السلام ای کشته های بی کفن

برای مشاهده پیامک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید


دیروز امروز فردا

توسط:  | در: جمعه 26 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 متکی در واکنش به سخنان کواکبیان مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا تا قیامت گفت: من تاکنون این روابط را که کواکبیان مطرح می‌کند، نشنیدم و اگر منظورتان شخص من است، اشتباه می‌کنید؛ كواكبيان با بیان اینکه برقراری رابطه با آمریکا بستگی به منافع ملی دارد، گفت: مذاکره نه شرعا حرام و نه واجب است و معتقدم که گفتگو در این شرایط به نفع ما نیست و احمدی‌نژاد در بدترین شرایط بحث مذاکره مستقیم با این کشور را مطرح کرد چرا که با وجود تحریم‌های بین‌المللی آنها مدعی این مسئله می‌شوند که حتما تحریم‌ها تأثیرات منفی زیادی به بار آورده است.

 

ادامه در ادامه مطلب


آمریکا - اسرائیل - ترکیـه

توسط:  | در: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

"بسام حسین" با انتقاد از نشست دوحه محور آن را منافع آمریکا-اسرائیل-ترکیه دانست و حاضران را ناتوان از اداره یک غذاخوری یا هتل توصیف کرد.
 

نخستین پهپاد عمود پرواز دنیا

توسط:  | در: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نخستین پهپاد عمود پرواز دنیا که با نام تجاری “کوکر۱″ توسط محققان کشورمان ساخته شده، تست آزمایشی پروازی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و قرار است فاز نخست آن در آذرماه در کیش رونمایی شود.

 

 

 

 

 ادامه در ادامه مطلب

 

 


پاکسازی ۱۱۰ ثانیه‌ای دشمنان «نازعات» با موشک‌های ایرانی

توسط:  | در: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار حامیان سپاه قدس؛ با توجه به پرواز موشک های ایران در ارتفاع بسیار پایین رادار کشتی ها در بهترین حالت از حدود ۳۰ کیلومتری امکان رؤیت این موشک ها را خواهد داشت و در این صورت با توجه به سرعت موشک نور، دشمن تنها حدود ۹۸ تا ۱۱۰ ثانیه زمان برای واکنش خواهد داشت.

 

 ادامه در ادامه مطلب


دلیل شلیک به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، تجاوز به حریم هوایی ایران بود

توسط:  | در: جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: شلیک به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در خلیج فارس به دلیل تجاوز به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران بوده است.
محمدصالح جوکار با اشاره به برخي اخبار مبني بر حمله هوایی به دو هواپیمای بدون سرنشین آمریکا توسط نیروهای نظامی ایران گفت: اوایل هفته گذشته يك هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در حالی که وارد حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران شده بودند با پاسخ قاطع نیروهای نظامی مستقر در منطقه مواجه شدند.

امكان برقراي رابطه با آمريكا در شرايط فعلي وجود ندارد

توسط:  | در: جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

معاون ستادکل نيروهاي مسلح گفت: با توجه به اظهارنظرها و كارشكني‌هاي آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران، امكان برقراري رابطه و مذاكره با اين كشور، به هيچ‌وجه وجود ندارد.
سردار سيدمسعود جزايري، معاون ستادکل نيروهاي مسلح در گفتگو درباره برقراري رابطه  ميان ايران و آمريکا اظهار داشت: مشکلات آمريکا به قوت خود باقي مانده و متاسفانه دولت‌هاي گذشته و فعلي اين كشور حاضر نيستند که حقوق برابري ملت‌ها را قبول کنند، لذا برقراري رابطه با اين کشور در شرايط فعلي ممکن نيست.

وي افزود : بديهي است که در شرايط حاضر، امکان هيچ گونه مذاکره‌ مستقيم بين ايران و آمريکا وجود ندارد.


جزايري تصريح کرد: اگر شرايط حاکم بر آمريکا تغيير کند و دولتمردان اين کشور به اين باور دست پيدا كنند که با يک قدرت بزرگ مثل ايران به شکل مستقيم و برابر وارد مذاکره شوندف منعي ندارد که روابط بين ايران و آمريکا برقرار شود، اما با توجه به اظهارنظرها و كارشكني‌هاي اين كشور عليه جمهوري اسلامي ايران امكان برقراري رابطه و مذاكره با آمريكا به هيچ‌وجه وجود ندارد.


مهدي به اوين منتقل شد

 

يك منبع آگاه پزشكي گفت:با وجود معاینات دقیق صورت گرفته روی نامبرده و عدم مشاهده هرگونه بیماری قلبی و عروقی، آنژیوگرافی روی مهدی هاشمی انجام و باز هم مورد خاصی در وی مشاهده نشد.

وقتی هیچ غلطی نمی توانیم بکنیم بفرمایید چه کنیم؟!

توسط:  | در: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

 



یکی از ضدانقلابیون فراری در یکی از میتینگ های اخیر اپوزیسیون اعلام کرده است؛ «چون کشور در خطر است، اگر یکی از نیروهای معتدل اصولگرا نامزد شود باید در انتخابات شرکت کرد.»
«الف. ص» در سایت ضدانقلابی روزآنلاین با انتشار مقاله ای به شرح دلایل اتخاذ این رویکرد مضحک از سوی ضدانقلاب پرداخته و می نویسد دلیل این امر آن است که اپوزیسیون به آخر خط رسیده و می داند که کاری از دستش ساخته نیست و به همین خاطر «حتی با وجود یک چهره «اصولگرای معتدل» در انتخاباتی که جمهوری اسلامی برگزار کننده آن بوده و شورای نگهبان صلاحیت کاندیداهای آن را تائید کرده است، شرکت خواهد کرد.»

 ادامه در ادامه مطلب


وقتی سخن یک استاد پیچ می خورد

توسط:  | در: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

نظر زیباکلام درباره برنده انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران 



صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران روز گذشته با حضور در غرفه گروه رسانه ای خبر، به سوالات خبرآنلاین پاسخ داد.
زیباکلام در پاسخ به این پرسش که در انتخابات مجلس نهم، پیش‌بینی کرده بودید که طرفداران دولت، پیروز انتخابات خواهند شد، اما نتیجه به گونه دیگری شد، گفت: من نگفته بودم طرفداران دولت، پیروز انتخابات خواهند شد بلکه گفته بودم بر خلاف آنچه که به نظر می رسد، طرفداران دولت، کرسی های قابل توجهی را در مجلس اشغال خواهند کرد و این اتفاق هم افتاد، چرا که حدود ۱۰۰ رأیی که برای ریاست حداد عادل در مجلس داده شد، در واقع رأی احمدی نژاد بود و آراء کمی هم نبود.
استاد دانشگاه تهران درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: فکر می کنم اگر شرایط فعلی به همین شکل باقی بماند و تحول خاصی رخ ندهد، یکی از آقایان سعید جلیلی، ولایتی، لاریجانی یا حداد عادل،رئیس جمهور بعدی خواهد شد. یعنی یکی از چهره های اصولگرایان سنتی، جای احمدی نژاد را خواهد گرفت.

 


آخرین اخبار کاندیداتور ها

توسط:  | در: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 شریعتمداری:به‌کاندیداتوری‌فکرمی‌کنم

شریعتمداری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بحث هایی در خصوص نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است، گفت: این روزها در مورد تعداد زیادی از افراد که می خواهند در انتخابات شرکت کنند بحث هایی مطرح می شود

عضو شورای عالی روابط خارجی در خصوص نامزدی خودش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده در خصوص نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده بی فکر نیستم و تعهدی هم به کسی نداده ام تا در انتخابات نامزد نشوم
پورمحمدی:کاندیدای احتمالی انتخابات 92 هستم
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی گفت حضورش در انتخابات 92 به عنوان نامزد ریاست ‌جمهوری همچنان محتمل است.
وی با بیان اینکه کاندیدای احتمالی انتخابات آتی ریاست‌جمهوری است، افزود: احتمال همه چیز وجود دارد. بنده هم تلاش خواهم کرد در آینده درباره انتخابات آتی ریاست‌جمهوری تعقل و تفکر کنم تا به نتیجه مطلوب برسم.
 پورمحمدی در پایان گفت:‌ هیچگاه کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را رد نکرده‌ام و اکنون نیز معتقدم حضورم در انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست‌ جمهوری محتمل است.

اعلمی: عارف اصلاح‌طلب نیست!
اعلمی درباره نامزدهای احتمالی جریان اصلاحات همچون محمدرضا عارف و محمدعلی نجفی بیان داشت: در واقع اصلاح‌طلب بودن یک فرد را باید از عملکرد و مواضع او تشخیص داد.
 با تعریفی که بنده از اصلاحات و اصلاح‌طلبی دارم، آقای عارف اصلاح‌طلب محسوب نمی‌شود.

اصلاح‌طلبان با کلیدواژه تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری
 اصلاح‌طلبان با کلیدواژه تقلب به رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد شدند. در همین راستا «کیانوش راد» از نمایندگان سابق خوزستان در مجلس ششم و عضو حزب منحله مشارکت بخش‌هایی از برنامه‌های اصلاح‌طلبان را افشا کرده است. وی با اشاره به حوادث فتنه 88 مدعی شده که اگر انتخابات بار دیگر به‌طور عادلانه برگزار نشود، این افراد دوباره اعتراض خواهند کرد!

علي مطهري و نامزدي انتخابات

 

علی مطهري در تازه‌ترين اظهارنظر خود اعلام كرده است كه روي نامزدي براي انتخابات فكر مي‌كند. اين نماينده مردم تهران در گفت وگو با يك خبرگزاري اصلاح‌طلب ، پس از آنكه به اصلاح‌طلبان توصيه كرد روي يك گزينه فراجناحي به توافق برسند، در پاسخ به این سوال كه «اگر در فرض این كاندیدا علی مطهری باشد و اصلاح‌طلبان به صورت واحد، از وی برای كاندیداتوری در انتخابات رياست‌جمهوري آینده دعوت كنند، آیا علی مطهری این دعوت را خواهد پذیرفت؟» گفت: لااله الاالله.

وي در ادامه به ايلنا گفت: تصمیمی برای نامزد شدن در انتخابات رياست‌جمهوري ندارم اما هر وقت دعوت كردند، آن موقع روی آن فكر مي‌كنم.

 

 

 


قالیباف و رضایی رنگ انتخاباتی خود را تعیین کردند!!

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
قالیباف و رضایی رنگ انتخاباتی خود را تعیین کردند!!


2 تن از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده، رنگ ستادهای انتخاباتی خود را تعیین کردند.
به گزارش عصرامروز، محمد باقر قالیباف و محسن رضایی دو تن از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری "رنگ" انتخاباتی خود را تعیین کردند.
 
بر این اساس، قالیباف رنگ "نارنجی" و رضایی رنگ "آبی" را برای طرفداران خود برگزیده اند.
 
همچنین، چندی پیش در محفلی که حدود 1000 نفر از جوانان حامی محمدباقر قالیباف حضور داشتند، دستبند و شال های تبلیغاتی با رنگ نارنجی میان آنها توزیع شد.


رزمنده دیپلمات رئیس جمهور می شود؟

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
نفر اول نظرسنجی ها کیست؟
 رزمنده دیپلمات رئیس جمهور می شود؟


"صراط نیوز " نوشت:
مرد آفتاب سوخته روزهای جنگ اهل مشهد الرضا (ع) است و حالا حدود 47 سال دارد. سعید جلیلی با شروع جنگ تحمیلی بعنوان نیروی بسیجی عازم کارزار جنگ شد .
بعد از جنگ جلیلی تحصیلات آکادمیک خود را تا دکتری علوم سیاسی ادامه داد و برای پایان نامه اش موضوع سیاست خارجی حضرت محمد (ص) را برگزید و بعدها در دانشگاه امام صادق (ع) دیپلماسی پیامبر را تدریس می کرد .
سعید جلیلی با تکیه بر دانش سیاسی اش که پشتوانه محکمی برای حضور در عرصه دیپلماتیک بود ، توانست در دستگاه دیپلماسی کشورمان به مسئولیت های رئیس اداره بازرسی ، معاونت اداره اول آمریکا و معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه دست پیدا کند.

وی بعد ها مدتی در دفتر رهبرمعظم انقلاب مشغول به خدمت شد تا اینکه در مهر ماه 1386 بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی جایگزین علی لاریجانی و یکسال بعد با دریافت حکمی از آیت الله العظمی خامنه ای، نماینده ایشان در شورای عالی امنیت ملی شد.
حالا دیگر سعید جلیلی بعنوان یک دیپلمات کارکشته و سیاستمدار محجوب در بین ملت ایران شناخته شده است ، متانت جلیلی باعث شده وی گرفتار حاشیه ها نشود و بتواند به آرامی وظایف محوله اش را دنبال کند.

کلاه گشاد و سر اصلاح طلبان

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
کلاه گشاد و  سر اصلاح طلبان

موسوي خوئيني ها اخيرا در جلسه اصلاح طلبان به صراحت با ايده دولت وحدت ملي که از سوي هاشمي رفسنجاني مطرح شده است مخالفت کرده و گفته:”ما نبايد فريب طرح هاي سرکاري را بخوريم که هيچ خريداري در ميان اصلاح طلبان ندارد. ما زير بار کانديداتوري امثال ولايتي و ناطق نوري و حتي حسن روحاني نخواهيم رفت. اصلاح طلبان با گزينه خود مي آيند ولو شکست بخوريم. هاشمي با اين طرح مي خواهد سر اصلاح طلبان کلاه بگذارد و ما را به بيراهه بکشاند.”
پسرم باید اعتراف کند
آیت‌ا... ابوالقاسم خزعلی، عضو مجلس خبرگان، گفت: فرزند من هم در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.او باید به بد بودن کارش اعتراف کند و این اعتراف نباید فقط یک تاکتیک باشد، بلکه باید واقعاً به بد بودن کار خود اعتراف کند.


محمد خاتمي : اشتباه كردم

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
محمد خاتمي : اشتباه كردم

محمد خاتمی در جمع تعدادی از دانشجویان گفته است: "من قبل از انتخابات مجلس اشتباه کردم که موضع خود را درباره شرکت در انتخابات اعلام نکردم. این سکوت من باعث تلقی تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان شد.


آگهی عجیب "اعتماد" برای شهرداری تهران

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
آگهی عجیب "اعتماد" برای شهرداری تهران

روزنامه "اعتماد" در شماره امروز خود، رسما به "همشهری" تبدیل شد و یک صفحه کامل خود را به مساله افتتاح باغ موزه قصر اختصاص داد.
در این رپرتاژ تبلیغاتی، علاوه بر انتشار حماسی سخنان شهردار تهران، از برخی بازیگران سینما نظیر مائده طهماسبی، الهام حمیدی و ستاره اسکندری در این زمینه یادداشت گرفته شده و به تشکر از شهرداری تهران و محمدباقر قالیباف پرداخته شده است
با توجه به رویکرد سیاسی روزنامه اعتماد که همواره مورد انتقاد جریانات اصولگرا بوده و سابقه عملکرد ضدانقلابی این روزنامه، این رپرتاژ آگهی برای شهردار تهران که برخی زمزمه‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز اطراف او وجود دارد، تامل برانگیز به نظر می‌رسد


واکنش صداوسیما به تذكر لاريجاني

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

واکنش صداوسیما به تذكر لاريجاني

در پی تذکر آقاي لاريجاني رئیس مجلس پيرو سخنان آقاي محمد علی پورمختار، نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس و به سازمان صدا و سیما در خصوص پخش صحبتهای یکی از نمایندگان در برنامه «دیروز، امروز، فردا» ی شبکه سوم سیما،عاطفی مدیر امور مجلس صدا و سیما گفت: نباید کسی انتظار داشته باشد سازمان صدا و سیما سخنان و مواضع رسمی نمایندگان را ممیزی کند.

تذکرات این چنینی به رسانه ملی برای انجام وظیفه به نظر می‌رسد وجاهت قانونی ندارد.

اين نماينده مجلس در صحبتهاي خود در شبكه سوم سيما گفته بود : اگر مجلس بنام جمهوری اسلامی نبود هیچ وقت در آن حضور نمی یافت.

این نماینده همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود گفته " قاطعانه می گویم مجلس نهم از خط امام و رهبری بدور است".


هاشمي رفسنجاني نامزد نمي شود

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
هاشمي رفسنجاني نامزد نمي شود

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره ورود هاشمی به انتخابات گفت: معتقدم هاشمی به صورت مستقل به انتخابات ورود نمی کند و قطعاً نامزد انتخابات 92 نخواهد شد اما از سوی دیگر وی خودش را فقط برای اصلاحات نیز خرج نخواهد کرد چراکه هنوز طیفی از اصولگرایان به هاشمی اعتقاد دارند از این رو وی طرح دولت وحدت ملی را در دستور کار قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه هاشمی خود را برای اصلاح طلبان یا اصولگرایان هزینه نخواهد کرد، افزود: زمان زیادی تا انتخابات باقی است اما متاسفانه هرکس می خواهد چهره شود اعلام کاندیداتوری می کند لذا برای مشخص شدن گزینه هاشمی باید زمان بگذرد تا ورود عارف، جهانگیری، نجفی یا لاریجانی قطعی شود.


جليلي: به 200 كلاهك هسته‌اي اسرائيل كاري ندارند، مي‌گويند چرا ايران غني‌سازي مي‌كند

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
جليلي: به 200 كلاهك هسته‌اي اسرائيل كاري ندارند، مي‌گويند چرا ايران غني‌سازي مي‌كند


دبير شورايعالي امنيت ملي ايران، گفت: تامين امنيت، خلع سلاح و تقويت نظام عدم اشاعه سلاح هاي هسته اي در عرصه جهاني، در گرو مشاركت تمامي كشورها و توازن بخشي ميان تكاليف و حقوق اعضاي 'ان پي تي' و آژانس بين المللي انرژي اتمي است.

به گزارش ايرنا، 'سعيد جليلي' دوشنبه شب در ديدار با جمعي از نخبگان روسيه در محل سفارت كشورمان در مسكو، اظهار داشت: عدم اشاعه سلاح هاي هسته اي به عنوان زيربناي تامين امنيت بين المللي يكي از مسايل اساسي مورد نظر نظام جمهوي اسلامي ايران بوده و تهران و مسكو مي توانند در اين زمينه فعال باشند.

وي افزود: تصور ما بر اين است كه سياست ها و راهبردهاي آمريكا در قبال سلاح هاي هسته اي، بر خلاف ادعاي سردمداران اين كشور، در راستاي توسعه اين سلاح ها مي باشد و تنها راه غلبه بر اين رويكرد غرب و آمريكا، تقويت ظرفيت هاي بين المللي موجود در اين حوزه از قبيل 'ان پي تي' و آژانس بين المللي انرژي هسته اي است.


خوش‌به‌حال آقازاده مریض!

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

  آن‌طور که تصاویر نشان می‌دهد و شاهدان ماجرا نقل می‌کنند، پس از انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان «دی» ده‌ها خودروی گرانقیمت بنز و دیگر خودروهای اشرافی ساعت‌ها در مقابل این مرکز درمانی، توقف کردند تا بستگان این زندانی بیمار بتوانند با آسایش و رفاه کامل با او ملاقات داشته باشند و این موضوع نه‌تنها باعث برهم خوردن نظم و آسایش مراجعان در مقابل در ورودی این بیمارستان شد بلکه بسیاری از مردم نیز که از مقابل این بیمارستان - در نزدیکی میدان ونک – می‌گذشتند، ایستادند و ماجرا را مشاهده کردند. پس از دستگیری مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و انتقال او به زندان اوین، محافل سیاسی و مطبوعاتی شاهد بودند که آقای هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که فرزند او نیز مانند دیگران است و فرقی بین او و دیگر زندانیان نیست؛ اما انتقال وی به بیمارستان دی به‌دلیل داشتن ناراحتی جسمی و ملاقات‌کنندگان او در این بیمارستان، سؤالات بسیاری را در اذهان عمومی ایجاد کرد. سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل مدافع مهدی هاشمی، علت انتقال وی به بیمارستان دی را تشخیص بیماری قلبی او توسط پزشک زندان اعلام کرده است.


تشدیدفشار بررئیس قضادرپرونده مهدی‌هاشمی

توسط:  | در: 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
تشدیدفشار بررئیس قضادرپرونده مهدی‌هاشمی

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه طی 2 روز گذشته فشار سنگینی از سوی هاشمی رفسنجانی به رئیس قوه قضائیه مبنی بر ضرورت نیمه تمام ماندن تحقیقات و انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان وارد شده است، گفت: خانواده هاشمی با این ادعا که مهدی نیاز به درمان فوری دارد، درصدد ناقص گذاشتن مراحل تحقیقات و ایجاد وقفه در فرآیند کارشناسی مربوط به پرونده هستند.

این منبع مطلع یادآور شد: فشارها روی شخص آیت‌الله آملی لاریجانی شدید شده، اما وی همچنان بر ضرورت تکمیل تحقیقات و تداوم سیر قانونی پرونده‌ تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد کرد: مسئولان قضایی تاکید کرده‌اند که اجازه هیچ نوع اعمال فشاری را در این پرونده نخواهند داد.

منابع مطلع می‌گویند که مسئله بیماری مهدی هاشمی به هیچ وجه جدی نیست و طرح گسترده این موضوع در رسانه‌ها صرفاً برای ایجاد راه گریزی از تکمیل روند تحقیقاتی پرونده است.


سناریوی یاور اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری

توسط:  | در: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:موسوی خویینی ها, | موضوع:<-PostCategory->

 

تصمیم سازان و تصمیم گیران اصلاحات ضمن تاکید بر حضور منسجم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت جریان فتنه و حامیان این جریان تاکید کرده اند.

ادامه در ادامه مطلب


توصیه هاشمی

توسط:  | در: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

توصیه هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان گونه که مردم تکلیف دارند در صحنه های انقلاب حضور داشته باشند، مسئولان نیز تکلیف دارند زمینه حضور و مشارکت فعال مردم را در عرصه های مختلف از جمله انتخابات، به صورت قانونی و آزاد فراهم کنند.

ایران پرتو اخبار سیاسی به گزارش ، آیت الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار جمعی از نمایندگان شوراهای اسلامی شهرهای کشور، تفکر شورایی را ضد خودمحوری، خودبینی و قانون گریزی دانست و با توجه به تأکید مکرر دین اسلام به تفکر و مدیریت شورایی گفت: هرچند ...    ادامه در ادامه مطلب


هشدار مقام معظم رهبری

توسط:  | در: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

 

هشدار رهبر انقلاب: استفاده از احساسات مردم تا روز انتخابات در جهت اختلافات، خیانت به کشور است 

 مقام معظم رهبری چالش ملت ایران با آمریکا را ادامه دار و در عین حال موجب آبدیده تر شدن ملت دانستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در ديدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجويان ، در سخنان مهمی با تبيين مراحل مختلف مبارزه كلان و شصت ساله ملت ايران با دولت مستكبر آمريكا و شكست های سلسله وار و تنزل جايگاه سياسی، اقتصادی، نظامی و اصول فكری آمريكا در مقابل پيشرفتهای شگرف مادی و معنوی نظام اسلامی، درس های بزرگ اين مبارزه ادامه دار را حفظ ايستادگی و‌ بصيرت، ‌توكل بر خدا، كار و تلاش بی وقفه، و وحدت ميان مسئولان دانستند و تأكيد كردند: مسئولان بويژه سران سه قوه بايد با وظيفه شناسی و درك شرايط حساس كنونی، از هرگونه كشاندن اختلافها به ميان مردم خودداری كنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر كسی كه بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده كند، قطعاً به كشور خيانت كرده است.

ادامه در ادامه مطلب

 


هواپیمای بدون سرنشین حزب الله

توسط:  | در: دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

ایوب نام پرنده بدون سرنشین حزب الله است که پس از تصویربرداری از ناوهای آمریکا و ناتو تا عمق 300 کیلومتری فلسطین اشغالی پرواز کرده و به کسب اطلاعات پرداخته است و هیچکدام از سیستمهای راداری و دفاعی اسرائیل ، آمریکا و ناتو قادر به ردیابی آن نبوده اند و نهایتا پس از رویت توسط دیده بانان توسط هواپیمای F16 پس از به خطا رفتن موشک اول با شلیک دوم منهدم شده است !!! و این نشاندهنده این است که سپر دفاعی موشکی اسرائیل قادر به تشخیص و انهدام آن نبوده است.
سید حسن نصرالله گفته است که این پرنده ساخت ایران و مونتاژ متخصصان حزب الله است.
 

سید حسن نصرالله گفت که نفوذ اين پهباد به حريم هوايي رژيم اسرائيل «تنها بخشي از توانمندي‌هاي ما است»
ادامه در ادامه مطلب

فیلم گشت ارشاد بدون سانسور!

توسط:  | در: دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

فیلم سینمایی "گشت ارشاد" به همراه پشت صحنه، مرور حاشیه ها و نیز صحنه های حذف شده از فیلم با مجوز وزرات ارشاد و در سکوت خبری روانه شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش مهر، "گشت ارشاد" به کارگردانی سعید سهیلی در حالی با مجوز وزارت ارشاد روانه شبکه نمایش خانگی شده است که این فیلم یکی از دو اثر جنجالی اکران نوروزی سال جاری بود که اکران شان اعتراضات وحواشی فراوانی را به همراه داشت. اعتراضاتی که سرانجام وزارت ارشاد را ناگزیر کرد این فیلم را همراه با "زندگی خصوصی" از پرده سینماها پایین کشیده شده و از ادامه اکران آن جلوگیری کند.

ورود این فیلم به شبکه نمایش خانگی در حالی است که دیگر فیلم جنجالی نوروز یعنی "زندگی خصوصی" هم چندی قبل به صورت گسترده و البته غیررسمی وارد بازار شده بود و به رغم پیگیری رسانه های با هیچ واکنشی از سوی مسئولان مبارزه با قاچاق محصولات فرهنگی مواجه نشد. جالب اینکه کارگردان و تهیه کننده فیلم هم هیچ اعتراضی به این توزیع غیررسمی اما گسترده نداشتند!
 
"گشت ارشاد" هم در حالی رسماً وارد شبکه نمایش خانگی شده است که سعید سهیلی کارگردان این اثر دوماه پیش در پاسخ به پیگیری یکی از رسانه ها درباره سرانجام نسخه نمایش خانگی "گشت ارشاد" گفته بود: "با اتفاقی که برای این فیلم در اکران نوروزی افتاد، فاتحه این فیلم را خوانده و دیگر هیچ تمایلی به ورود آن به شبکه نمایش خانگی ندارم."
 
این کارگردان همچنین اضافه کرده بود: "هرچند ممکن است نسخه قاچاق این فیلم وارد بازار شود، اما همین جا به قاچاقچیانی که بتوانند این فیلم را وارد بازار کنند تبریک گفته و امیدوارم پولی که در می آورند حلالشان باشد."
 
عدم تمایل این فیلمساز به ورود "گشت ارشاد" به شبکه نمایش خانگی در حالی است که بر روی نسخه توزیع شده از این فیلم در بازار نوشته شده است: "گشت ارشاد را به همراه پشت صحنه، حاشیه های فیلم و صحنه های حذف شده و پایانی دیگر... ببینید."
 
سهیلی بر روی جلد دی وی دی "گشت ارشاد" خطاب به مخاطبان چنین نوشته است: "در مورد گشت ارشاد هیچ نباید گفت، تنها باید نشست و آن را تماشا کرد، چند ماه منتظر پروانه ساخت آن بودم مهم نیست، برای ساخت آن چه سختی ها کشیدم مهم نیست، در زمان اکران آن چه ناملایمتی ها دیدم مهم نیست، فیلم در تهران پایین کشیده شد و در شهرستان ها اکران نشد مهم نیست، خودم همراه با فیلم آتش گرفتم و سوختم مهم نیست، پس هیچ نمی گویم و با تمام بی انصافی ها می سازم و دوباره فیلم می سازم."

 برای دانلود و نمایش خلاصه فیلم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 


بردگی در اروپا

توسط:  | در: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

پرنسس رپ

توسط:  | در: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->
 

 

فیلم برائت از مسلمانان (معصومیت مسلمانان)

توسط:  | در: 15 مهر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 

به نقل از مشرق در حالی که پخش فیلمی موهن موجب خشم مسلمانان، به ویژه در لیبی و مصر و حمله به سفارت آمریکا در این کشورها شده، محتوای این فیلم چیست؟

به ادامه مطلب مصاحبه فرمایید


نتیجه نظرسنجی

توسط:  | در: 15 مهر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

شاهده نتیجه نظرسنجی

اگر در میان ایران و کشور های دیگر جنگ نظامی شود من....؟
بیست و سوم تیر 91 ساعت 17:04:04
داوطلبانه در جنگ شرکت می کنم
66.67 درصد

این جنگ به من مربوط نیست
0 درصد

به کشور های دیگر پناه می برم
0 درصد

مونث هستم ولی داوطلبانه در جنگ شرکت میکنم
11.11 درصد

مونث هستم در صورت نیاز شرکت می کنم
18.52 درصد




جنگ بی پایان

توسط:  | در: 15 مهر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

روایتی نو از ابلیس و انسان


نوشته ی دکتر فتح الله محمدی



شیطان گفت به سبب اینکه مرا به بی راهه افکندی،من هم برای فریفتن آنان حتما بر سر راه راست تو خواهم نشست. آنگاه از پیش رو ،ازپشت سرو از طرف راست واز طرف چپشان بر آنان میتازم و بیشتر شان را شکر گذار نخواهییافت ( سوره ی اعراف آیه ی16و17)

امام باقر علیه سلاممیفرماید خود شیطان هجوم از چهار طرف را تفسیر میکند:1).....


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد